Min hårfärg genom webcam

 
 
För snart 1 och ett halvt  år sedan bestämde jag mig för att klippa av håret och färga det blått. 
 
Men väldigt snabbt blev grönt och blont och utväxt. 
 
Så för att rätta till det färgade jag utväxt och färgade det mer grönt. 
 
Men lika snabbt blev det ännu mer utväxt och det gröna förvann och jag blev blond. 
 
Men grått skulle det bli. 
 
Vilket höll i cirka en månad. Sedan sprang jag color run och min hårfärg gick från grå tillbaka till grön. så. frustrerande. Typ som att slänga pengarna i sjön, japp!

Men, efter ett besök hos min kusin var färgen lila på plats. SÅ NICE. 

 
Och tada! nu är jag med gardinlugg och tre steg mörkare och har färgen lavender lila i längderna, för att vara exakt. Känner mig nöjd för studen. Men som ni kanske förstår är mitt tålamod med hårfärger lika med 0. 
 
Snipp snapp slut så var hår-session- inlägget slut!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 kommentar
ISA

du passade fan asbra i grönt hår! och wow vad modig du är med ditt hår, hehe. Vågar KNAPPT klippa topparna jag ;)

Svar: Men vad fin du är. Tack! När man väl är inne i det går det inte att sluta. Hehe.
Alexandra Andersson