Frieri, en födelsedag och trädgården.

Det har varit långhelg och idag vaknar jag upp tröttis efter händelserika dagar som med syskonhäng till konsertupplevelse till kompishäng. Väldigt lite tid för att reflektera vad som har hänt senaste tiden. Här kommer halva maj ur mobilens perspektiv för att klargöra vad tusan tiden tar vägen. 
 
 
 
 
Vaknade upp första maj och kände ett stort behov av två bästa vänner som var i Örebro. Efter ett telefonsamtal så var ett tågbiljett bokad. Från att vaknat var jag sedan två timmar senare halvägs till Örebro. Vilket var så himla fint där en 48h festival höll igång med studenter som gick till kåren och panda da panda som uppträdde mitt i natten under bar himmel som regnet föll ifrån. Var väldigt förirrad och glömde halva min packning och kamera </3 när jag åkte tillbaka hem men, vilket är okej att vara ibland. 
 
 
 
 
 
 
 
Tog första tåget hem på söndagen för att fira min b-day girl i en park med kort mot mänskligheten. Världens bästa Emma hade samlat alla hon känner och tagit med filt och tårta. Så himlans irriterande dock att hela maj hitintills har bestått av ca en gång parkhäng pga. mega kallt väder :(
 
Maj har ju bjudit på desa dagar men, alltså 8 grader är ej okej. 
 
 
Då får man ställa sig i publikhav och känna mänskligvärme framför queen veronica Maggio.
 
Men trots 8 graders väder så kom en solstråle hem från 1,5 års boende utomlands. Blir så varm i själen nu när jag vet att hon är max en timme bort från mig. 
 
Sedan att vi invigde trädgården tillsammans. Herregud vilken vårpepp det blev! 
 
 
 
 
Sedan om vi klipper till den 10 maj så har jag varit med om det prick finaste tillfället i hela mitt liv. Min fina vän aka rumskompis blev friad utav sin tjej. Helt omedveten går Therese här med mig till flottsbro, bad och naturområde för att möta upp släkt och vänner som ska leda Therese till sin fästmö. Så fint att jag dog flera gånger om!
 
 
 
 
Dels för att allt är sagolikt grönt överallt
 
 
men till största del utav att kärlek är förbaskat fint <3
 
Sedan så vart det plötsligt lediga dagar i veckan och Maskinen hade konsert. Här var vi igen
 På trädgården fast med massa andra härliga brudar som Amanda, Olivia och Linnea.
 
 
En av de kallaste kvällarna igen men, vad gör det när man kan dansa sig varm och få vara med nära och kära..  
 
 
 
0 kommentarer