BANG BANG THERE GOES YOUR HEART

ja hörrni. detta: jag sökte till universitetet igår. när jag var 16 var jag hundra procent säker på att jag troligtvis aldrig skulle kunna göra det. MEN ALLTSÅ 16-åriga Linnea det finns så mycket som jag önskar att du hade vetat om. Allting blir bra tillslut! Skrev ett långt brev till mitt 16-åriga jag men skulle jag publicera det här vet jag ej vad ni hade sagt eller gjort.
 
Hur som helst. Jag har sökt till universitetet och nu är jag så himla nervös för VAR BOR JAG I HÖST? kommer jag plugga eller jobba eller resa? jag vet verkligen inte. och det är så spännande.
 
EN ANNAN SVINKUL GREJ: blev ju störtförälskad i nicki minaj när jag var och reste i australien. har sen dess i hemlighet önskat mig biljett till hennes konsert eller att hon överhuvudtaget ska komma till Sverige. Nåväl, i måndags sitter jag på engelskalektion när Letysia pickar mig på axeln och säger: "eh linnea vi ska på den där grejen ikväll" jag ba: "eh vilken grej" hon: "ja nicki minaj jag har biljetter till oss glömde bara säga det". OMG och sen stod jag där mitt i publiken och skreksjöng till MY ANACONDA DONT WANT NONE UNLESS U GOT BUNS HUN. haha alltså den lyckan.
 
Ja och sen skulle jag vilja gå in på det sjuka brevet en "kille som strävar efter den RIKTIGA jämställdheten" skrev till oss efter kvinnodagen och satte upp anonymt på anslagstavlan i köket i skolan. Men då skulle mitt humör sjunka till botten. 

ADJÖö
 
Följ min blogg med Bloglovin
0 kommentarer