Hemma i Sverige, födelsedags firande och sång på K Karaoke bar.

 
Svish svish så befann jag mig 3000 feet över London. Hej då London! Super jobbiga sista dagar med hejdå till världens finaste personer som kommer dröja så länge innan jag får se de igen. Brasilien liksom. Vem kan få bo så långt bort från europa?
 
hit kom jag till karaoke bar på odenplan men, det var efter en bilresa hem till pappa, in med resväskan, ut med sminkväskan, byte av simkort och sedan så var bilen reda för att åka vidare till stockholm för födelsedags firande. 
 
Efter ett kraxigt sjungande med förkylning och redan hes hals dyker Emma x 2 upp för att fortsätta kvällen med mig. Så himla fina <3 Ut i snöstormen och till slakthuset för att få stå i snöstorms-kö. In i värmen kom vi och dansade tills ljusets tändes och DJ slutade att spela.  Världens bästa komma-hem-kväll!
 
 
Translaion: The days before my home flight was terrible. The last goodbye to all my favorites in London. Some of them are going to stay longer in Londonr and some of them are going back home to their home countries, eg. Brazil, that' should be forbidden to live that far away!
 
My first day in Stockholm on Saturday, I came home and went straight ahead to Stockholm from the airport to my friends birthday party, Karaoke and then to a night club.  I have such an amazing, funny and craziest friends. loved to see them again!
0 kommentarer