Bästa frukoststället, sista veckan i London och ett ego.

Ingen helkropps spegel  i mitt rum eller för den delen i huset resulterar i att jag tar många bilder med sjävutlösare med webbkameran. Ställer mig framför kameran och tänker att åh vad dumt om någon ser mig nu samtidigt som egot kickar igång och man bara mer bilder tack. 
 
 
 
 Har idag återupplivats från chocken att inte ha en plånbok och en hemnyckel till ett mindset där näst intill allt är möjligt. Har pluggat den sista delen av mattdelen i högskoleboken och gjort highfive med Malin att vi nu är några decimaler och verbaler rikare i sinnet. 
 
 
 
För att kicka igång sista vecka i London på världens bästa sätt ska jag med rumskompisar plus fina klassisar äta en pannkaks frukost på breakfast club imorgon. Min mage kurrar redan. Ett eget inlägg om världen bästa (lovar!) frukost-mat-ställe kommer inom kort! hej och hå. 
 
 
Translation: I dont have a full body mirror in my room and in result to that I'm taking a lot of selfis, hehe. Must of the times I'm ashamed whilst I'm doing it and crossing my fingerss that anyone won't interrupt. Anyhow, todays mood comparing to yesterday it's totally the opposite. From nothing is possible to everything is possible. Last week in London and that means I'm doing everything for the last time. The best part starts tomorrow when my roommates and friends will have a breakfast at breakfast club. PANNCAKES. God! It takes you to the moon and back. 


 
 
0 kommentarer