What's in my bag.

Här är min helg-väska. Typ. Jag går 80 % av tiden med min ryggsäck där matlådor och träningskläder bråkar om plats. Så när jag endast får ha denna axelremsväska har jag absolut det nödvändigast som behövs. Vilket jag nu inser i efterhand är nästan ingenting.  Mina axlar får rehab från tunga väskor vilket nog uppskattas och behövs mer ofta. 
 
Väskan kommer från primark i London. Fodret gjorde hela väskan tycker jag och skulle egentligen vilja gå med väskan öppen om det så var säkert. 
 
Bok är alltid med i väskan. oavsett vad. Ibland kan jag till och med bära boken utanför min väska pga. plats brist. Men den ska med. 
 
Hörlurar plus mobil och nycklar är väl det absolut viktigaste som behvös ha med i väskan. Så det är det sista jag kollar innan jag går hemifrån.  De här hörlurarna är kostade 1£ och har hållt jätte länge. Så himla nöjd med det då jag köper nya hörlurar ca 1 gång i månaden (!) 
 
 
Och kanske dagens tips om vad alla borde ha i väskan.  chocklad. Jag älskarchocklad och har nu på senaste tid börjat uppskatta mörk mörk chocklad. I väntan på tåget, brist på energi, sötsugenhet, dela en bit med en kompis. osv. Så bra! 
 
Plånboken kommer alltid att vara i jackfickan då jag har någon noja över att jag behöver känna ca varje var tionde minut om den är näst intill mitt lår.  Det var det!
 
0 kommentarer