Yesterday

 
 
när vaknade du igår?
Klockan ringde 08.15. Stallde klockan pa alarm for att ta mig till gymmet. Heja mig!

Vad skulle du göra?
aka till gymmet och sedan duscha, kla pa mig och sedan dags for en lang dag i skolan.


 

Vad åt du till frukost?
En ostmacka med tomat + mjolk med havre-russin-musli.

Och lunch?
En sallad som bestod av 4 st fetaostbitar plus 1 kg sallad. :( :( :(  

Och middag?
Jag hade langdag i skolan igar sa det blev att jag sprang till sainsbury igen och handlade fardig sushi som var forovrigt mega god. At den mellan min 40 min rast till min sista lektion.

 
 

Vad gjorde du igår?
Gymmade, kopte lunch, var i skolan, kopte middag, tillbaka till skolan, Akte till theater corner for att se musikalen mamma mia, dansade, akte tag, bevittnade ett slagsmal pa taget pa vag hem, humoret sjonk fran noll till hundra pa sa kort tid. Manniskor.

Ringde du någon igår, vem och vad sa ni?
hm na, tankte nog ringa pappa eller hade velat. Var ett tag sen vi hordes av <3

vilket humör var du på?
Skoltrott, till mega glad till radd och besviken.

Vad lyssnade du på?
the strikes, florence and the machine, mamma mia musikalen och massa engelska engelska engelska larare dagarna langa.

 

Vad hade du på dig?
Vita hogklackade skor, vita strumbyxor, en svart kort vidkjol, vit skjorta och en svart magtroja med tva hundrar pa.

Vad gjorde dig glad?
Mamma mia musikalen.

Och ledsen?
De tva personerna pa taget som slogs och gjorde sa att en lite pojken borjade att grata. Mitt hjarta knots ihop.

Vad drack du?
Vatten och ol.

Köpte du något?
Jag kopte min lunch och middag och sedan en ol pa musikalen.

 
Vad var det konstigaste som hände?
Braket pa taget och att en man sprang ifran platsen och lamnde en kvinna i klam.

Vem hängde du mest med?
Min klass och min romie Tamaries och Helen fran Tamaries klass.

Vad ångrar du nu idag?
Ingenting.

Hur var dagen från en skala från 1 – 10
En sjua. Hade velat ge dagen mer men, eftersom att dagen slutade pa sadant pissigt satt sjonk humoret rejalt.

Vad hade du hellre gjort?
Hade velat undvikigt braket, haft alla mina favorit personer fran sverige har i London och hade velat forlanga dagen med mera musikal och ol.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer