Jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör.Jag lärde mig att änglar bara finns i snö. Där lärde mig att gilla Everybody hurts,

Copy from weheartit
 
 
1.Jag är glad överväldigad super lycklig över att lönen har äntligen kommit.
 
2. jag kommer inte ihåg saker och pratar i gåtor. Känner mig mycket mer som mig själv igen. Efter en bortsprungen själv i början av ett helt fantastiskt sjukt 2012. Men vänta, det är ju slutet av 2012 nu. VA???
 
3. Jag är snabb på att prata. Pratarförfortmenvilljusägasåmycket.
 
4. Har faktiskt en lista som jag ska göra. Menar såklart inte en matlista eller julklappar att önska. - Vad jag vill, Ska jag göra.
 
 
5. Hatar, gömmer mig, springer när det blir konflikter. Hatar.det.
 
6. Tror seriöst att jag kommer bli något någon dag.
 
 
7. Lär mig nyvägar och tycker det är skönt att jag nu kan berätta för pappa hur man kör snabbast till karlaplan från mig.
 
9. Tycker faktiskt att allt jag gör är så himla töntigt.
 
 
0 kommentarer