“You tell me you love me, but I’m not sure you know what love is, or how fast it flies, or how much it resembles a UFO, or what kind of weapon you’d use to shoot it down"


 Jag förstår det inte. Veckorna kan jag räkna på en hand och vips så måste jag addera en till vecka. Det är inte rättvist vad tiden går för fort. Jag hinner inte tänka eller ens förstå att jag har bott i London i 3 månader, att jag saknar ihjäl mig efter att krama min fina familj eller att få se mina underbara vänner utanför webcamerans suddiga existens.
 
Idag vaknade jag upp till pappas whatsapp medelande där jag fick se julgardinerna och ljustaken dekorerat med annat (överpyntat) köksfönster. Alltså åh vad jag saknar allt.
 
 
 
J58L2t on Make A Gif, Animated Gifs
 
 
Translation: Homesickness and again the time. Who are you? The times is flying like a bird. It flies away and the present is here without any warnings.
 
 
 
 
1 kommentar
Lisa

Njut av allt Alex! Snart ses vi igen. Saknar dig! Puss