LINKÖPING DAG 1

Ja det vart ju även ett stopp hos Lisa innan jag kom hem från Skövde. Hos bästa Lisa som har bott i Linköping i snart ett år. Distansförhållande mellan kompisar funkar utmärkt även det. Heja oss!

Här kom hon. Studenten på cykel och tog min 25 kg tunga väska. Vi gick bland gator som jag hade sett förr men, även nya hus dök upp som var godisfärgade. Ville bo i prick varenda en.
Men bestämde mig tillslut för att mitt hus ska vara vitt, ha franskbalkong och att det ska växa rosor längst fasaden.
På vägen hem till Lisa hittade vi även pigaroer som vi tyckte att vi skulle få smaka. Kom även på att vi hade en drink som saknade dekoration.
 
 
Hej, vad du är fin!
 
 
Tomatsoppa med vitkjol kändes som en bra kombo och vi satte igång med att laga/gå rundvandring/skratta/spilla tomatsoppa på kjolen.
 
" och här är ännu mer bilder på dig Alex"
 
Myshetsfaktor på Lisas krympin är 10 av 10
 
och den här idén. Glasburkar med djur som spryas med önskad färg och som sedan limmas på. Så fint!
 
Tomatsoppa med basilika och mozzarella. Jätte jätte gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 kommentar
Luaa

<333