LINNEA

jag gråter när jag skrattar. det sorgligaste jag vet är när gamla människor pratar om sin ungdom. jag ser alltid folk för vad dom verkligen är och vill vara. jag älskar att läsa, läser gärna hela tiden, överallt. jag har ärr på benen. jag blir kär jämt. jag lyssnar på all musik men helst något med en bra text, just nu är jag insnöad på eminem. jag dör alltid av hunger men äter väldigt lite. jag tycker verkligen inte om tomater men älskar kaffe. jag är aldrig stressad och pratar tydligen långsamt. jag har hört av människor att jag tänker för mycket, men vet inte riktigt hur man kan göra det.  jag hatar orättvisor och säger alltid vad jag tycker. jag har två stora fobier hajar och stora saker ex. höga byggnader, stora båtar, höga berg, höjder skrämmer mig också något oerhört. jag skulle kunna döda för min lillasyster, hon är den absolut roligaste människan jag känner och min bästa vän. jag skriver dagbok varje dag för att inte allting ska ligga på mina axlar. jag skriver ord och meningar på papperslappar, dessa papperslappar hittar jag sen i väskan, på golvet, i fickor, i lådor. när jag blir stor vill jag bli jurist eller lärare. jag älskar att lyssna på människor, studera dom och lyssna på deras drömmar. när jag var mindre kunde jag sitta på en parkbänk i stan och bara titta på alla som gick förbi. jag är väldigt empatisk. jag trivs med människor omkring mig. jag är lycklig.
 
0 kommentarer