We're young. We're supposed to drink too much. We're supposed to have bad attitudes and shag each other's brains out. We are designed to party.


om ni får för er att fixa ihop mig med en kille så står robert sheehan högt upp på listan. titta på "misfits" så förstår ni varför.


och sen sist så har de hänt massor:
* jag har tackat ja till en kurs, så tre dagar i veckan fyra veckor framöver så kommer jag lära mig saker igen. önska mig lycka till.
* jag har tittat på tre filmer: bad teacher, friends with benefits och bridesmaids. ingen av dom var särskilt mycket i min smak, men lite kul ändå.
* jag har varit på minnesstund.
* haft bonde söker fru kväll hos ida utan bonde söker fru, om vi var besvikna.
* ikväll jobbade jag, zombie.
* gjort tårta, mami fyller år imorgon!
* vunnit på wordfeud!!!!
* tagit upp kontakten med en gammal vän.
livet leker nog ändå.
1 kommentar
Anonym

Vaaad för kurs? :)