Way out west / genom mobil

Fy satan i gatan så mycket mobilbilder från way out west. Jag hade precis köpt ny mobil och hade min arm högt upp i det blå för att ta selfies. Och så har jag norpat ca 5 andra bilder fråån någons mobil kamera. Japp sån är jag. Men så glad och varm i hjärtat av att ha dessa bilder sparade. 
 
 
 
 
Här satt vi dagen innan och peppad kulturfestival på aladins lila matta. Det visade sig att Göteborgs kulturkalas var samtidigt som Way Out West det här året.
 
Ola Salo och seinabo sey skulle uppträda på scenen denna kväll! det var coolt. 
 
 
Sen så blev det torsdag och Way Out West hade börjat. Vi föreviga oss med glitter och tatueringar (som vägrade gå bort) Jag älskar allt som glittrar och var mer än glad. 
 
Väldigt många gånger under festivalen blev det akut-sitta-ner pauser. ibland när man hade tappat bort alla. Här hittade alla varandra efter little jinders AS bra konsert. 
 
Jossan, Lisa, jag och Liv super suddiga och super trötta efter dag två som började gå mot kväll/natt. 
 
 
Men ofcourse så var vi såhär pepp 23 timmar om dygnet dansa, dansa och dansa!
 
Brudar brudar brudar så fina!
 
 
Mmm-m bästis!
 
Dans-pepp på dessa tjejer hela tiden. Älskade de!
 
Och sen SÅ FICK JAG SE HENNE. Ja jävlar vad nöjd jag var pga. Queen Florence som är bäst punkt. 
 
 
 
Under lördagen började det att regna. 
 
Ösregna! men, gick ej att bli opepp när man hängde med världens bästa och peppigaste gäng. Nix. 
 
Josse kom på att vi skulle fånga-popcorn-tävling. Alla var med!
 
Men efter regn kommer solsken såklart!! och massa folk. 
 
Wow över henne! 
 
Den här får avsluta den varmaste, klibbigaste, dansigaste, ösigaste och en utav min bästa festival hittills <3333
1 kommentar
ISA

Kan du själv se lyckan i dessa bilder!? så himla härligt :D och balkongfika <3 mmh..