Onsdags nöje



 
 Tog bussen idag till IKEA för andra gången den här veckan. Alltid lika spännande och utmanande med hur mycket en klarar av att ta med på bussen utan att ta upp mer än fyrasäten eller att få snea blickar från barnvagns föräldrar som med toppen över en bebis som vill höras se mig ta upp, ja nästan hela deras space. Förlåt! Lovar att det här är typ sista gången innan jag får hjälp av någon med bil men, jag behövde faktiskt ett matbord typ hellst förra veckan. Nöden har ingen lag. 
 
Kom hem och började direkt att skruva ihop det som såg ut som om att det i paketet hade erbjudit mig mer skruvar än vad jag någonsin hade sett i hela mitt liv. Skuvade och skruvade och vips så efter en och en halvtimme stod ett bord uppställt i min lägenhet. Jag slipper från och med nu att äta sittandes i skräddarställning och ha golvet som bord. Halleluhja vad skönt! 
 
 
 
0 kommentarer