Onsdags lista

Vilket är ditt bästa sommarprat?
Hm, Har ju inte lyssnat igenom alla så känns dumt att dömma och kritisera men, utav de jag har lyssnat så Clara Henry, Sanna Lundell och Annika Norlin.
 
 
 
 
Vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
Prossecco och park, sol och hav, leenden och ögon, knäckebröd och ost. 
 
 
Vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
Kom hem från Örebro där jag hade spenderat en hel helg med Lisa och Jessica. Vi såg panda da panda, kramades i publikhav och hatälskade morran och Tobias. 
 
När var du avundsjuk på någon senast?
Avundsjuka, reflekterar inte över det så himla mycket då jag tycker det är en konstig känlsa som existerar men, som faktiskt inte överväger någon annan känsla alls, faktiskt.
 

har du något onödigt du gör?
underskattar förkylningar, äter för mycket ost och cyklar utan hjälm. 

Kan du visa bild på något jättebra?

 
 London såklart! Kan någon hjälpa mig att förstå att det var, om en vecka, ett år sedan jag flyttade till London. 

 

Vad är det sämsta med denna vecka?
Hur mycket jag tänker efter så finns det inget som är dåligt med den här veckan. Trots första inlämningsuppgift som ska in nu på fredag, smärta i ryggen sen gårdagens innebandyträning och att jag missar ett event som hålls för studenter här i Linköping ikvälll så är jag glad och helt tillsfredställd (ingen ironi, lovar!!!!?)

Vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
Oj oj, ställt in kompisdejter för att kanske den man tycker om har tid att ses just idag. 

 
 
 
 

vad borde du göra men orkar bara inte?
Fan. Så himla mycket. Listan är tre meter lång men det viktigaste kan vara

köpa madrass till min säng
ett matbord plus stol
Sortera kvitton
Leta reda på närmaste källsortering
Köpa tågbiljett till Stockholm 

Ja, det är nog det. 

Vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
Gå på innebandy träning nummer två, åka hem till stockholm, sova borta, gå på trädgårdens avslutningskväll, plugga. 



När hade du hjärtklappning senast?
måste ha varit förra veckan eller veckan där innan då jag cyklade till skolan trots fet-festival-förkylning.  5,5 km och en uppförsbake senare rann svetten och hostatacker gjorde att jag föreviga mig helt ofrivligt på Linköpings universitets i korridor sal D. 

vad har du i ditt kylskåp?

Har precis varit på ICA och köpt frukost vilket kylen alltid till största del består av. Yoghurt med olika smaker, mjölk, otly, ost, korv, smör, sallad och tomater. 

 
vad ska du göra i höst?

Se tallest man on earth, lära mig att säga hemma i Linköping, klara av två delkurser, bli bättre på att forografera, sjunga i kör och ha middagar hemma. 

 



 

0 kommentarer