en smothie, fredag och middagsbjudning.

 
 
Idag är den igen vanlig dag nej det är faktiskt Alex favorit dag hurra hurra hurra!! FREDAG HÖRNI. Jag vet, alla är helt galna där folk bla. på ICA't kastar nachochips på varandra vid tacohyllan, glider sedan fram till kassan utav alla chocklad som har hamnat på golvet och sedan gör alla en highfive med kassörskan och går ut affären i strålande sol. Nä! helt ärligt så har det där nog faktiskt aldrig hänt. Jag har idag varit i skolan, pratat radio, cyklat (i motvind och regn i stormen som råder förtilfället??!!) och handlat middag tills ikväll bland tretusen andra som exakt har bestämt sig att handla middags mat när jag ska handla. Men, till det viktigaste: 
 
Ikväll kommer brevväns Emma hem till mig (en ny Emma men, givetvis inte utbytt<3)  och där vi ska dricka bubbel och prata om livet har jag bestämt. I flyttkaosen bland bord och kartonger får jag för mig att en grönsmothie lugnar ner själen(?) Banan, bladspenat och dadlar så var en söt och matnyttig smothie lagad. 
 
Nu ska jag ut och springa 
MVH den rofyllde-smothie-drickaren. 
 
0 kommentarer