Februari-och-jag.

Ett arkiv är ju så himla värt när en kan kolla tillbaka och ba men juste, Kolla vad jag gjorde för ca ett, två år sedan.
 
För ca prick ett år sedan firades min födelsedag i eftersott med ost och vin <333 och sedan utgång på Under Bron om jag minns rätt. Vägen dit var lång med tärningsleken och drinkar på vägen till klubben.
 
Slutet av februari kom jag hem till världens fina Lisa (som för övrigt kommer i helgen!!!!) på något konstigt sätt lyckades vi alla få ihop en helg där folk flög, åkte tåg, buss för att vara återförenade en helg. Älskar dessa bilder och människor.
 
Två år alltså 2013 hade jag hattfest. Älskar fest och att man kan ha team är ju bara så kul. Blev inspirerad av Lady Gaga/ Ashley Olsen med att ha coca-cola burkar i håret. Så nice!
 
Långt rött hår och det är slutet av februari 2013. Jag och Linnea skulle åka till London. Hade aldrig varit där och kännde att nu fasiken var det dags. Vilket resulterade att jag ville bo i London fram över och det bästa med det är att det är precis det jag har gjort i 6 månader. Herregudars om jag hade vetat det när de här bilderna togs.
 
 
 
Translation: February one and two years ago.
0 kommentarer