En lördag i mars.

Lördagen började i sin vanliga ordning med frukost i sängen.  Min temugg gav kasoat mönster med sängens omatchade bäddsätt  Tycker det symboliserar organiserat kaos vilket speglar lite det jag lever runt om nu. Sova, äta, träna är det som är de fasta rutinerna i vardagen nu och att solen påminner om att våren är en dag närmare varje dag gör att livet känns lyxigt. Resten försöker jag att pyssla ihop så gott som det går, som ställa om sig att vara i sverige och att få ihop andra viktiga rutiner kring livet. 
 
Sedan kollade jag på klockan och satte tet i halsen då jag 20 minuter senare från inte vara påklädd till att vara påklädd, sminkad och med högskoleboken i väkan sitta på tåget in till mariatorget för att träffa Malin och plugga.  Ja hon är hemma under lovet från London. Så bra!
 
 
 
Efter flera timmars pluggande åkte jag utsvulten hem för att laga mat och träffa den här baben som är i Stockholm på snabbvisit.  Ännu mer vardagslyx att få traffa alla sina kära bara sådär. 
 
Vi klippte hår och pratade om vad som var osagt sedan i december och kom fram till att efter bubbel och vin att kvällen skulle avslutas på Under Bron. Idag vaknade jag upp brevid Jessica och dagen har spenderats i sängen med historier om gårdagen. 
 
Translation:  Yesterday my friend Malin from London came over to sweden. Hurrey! This was so perfect, we met up and catch up the latest news and studied some hours.  Then I said bye to Malin and went back home. Later my gorgeous friend Jessica came over to me. I cutted her hair whilest she drank some bubbles and wine. We ended up at the club under the bridge and woke up togheter in my flat and today we have spent the dayi n bed and laugh about the craizest things that happend last night. 
 
 
 
0 kommentarer