En ateljé, massa kvinnor och 3x under bron.

Igår lördag var jag bjuden till att fira Amanda som har fyllt år. Jag skulle få komma hem till hennes ataljé. Men innan kvällen skulle ringas in hade jag olika uppdrag att hinna med.
 
 
ett var bland annat att färga den här kvinnans hår. Från röd ombré till blond ombré. Plus ett klipp som innebar en decemeter kortare hår. Så snygg och bra hon är. 
 
 
 
 
Tiden sprang förbi och vi besämde oss för att ta taxi till Amanda.  När man väntar på taxi gör man detta i ca 10 minuter. 
 
 
Jag plus marmorvägg plus en sminkning av min rumskompis aka bästa vän  som alltid vill göra mig extra fin. Igår rosa-pastellig- ögonskugga. Kännde mig som en queen. Typ. 
 
 
 
 Efter uppblåsta ballonger och iskalla vinter gator kom vi fram till Amanda och hennes ATLELJÉ.  Japp, där bor hon med en kompis, som är utan möbler pga. inflyttning fortlöper, men alltså denna lägenhet <33333
 
 
"Är det okej om jag bor i ditt 4 gånger 4 meter stora fönster?"
 
 
Sedan så hamnade vi såklart här. 
 
 
 
Japp, under bron! 
 
 
 
Hittade typ världens bästa ljus och tänkte detta får man bara inte missa och sa till mina kvinnor att posera mera!
 
 
 
 
 
 
Sedan så kom jag på 03.00 att jag var klar för kvällen och åkte hem. Tyckte att en till bild på mig själv skulle blir bra. 
 
 
 
 
Translation: My saturday. I dyed my friends hair and we went to our friends b e a u t i f u l flat. It was her birthday. Baloons and cakes and enjoyment on the top, we where ready to hit the club under the bridge (yeeea the best club there is)  and danced and our exitment were overloaded so we dance and dance a bit more. Today I have some soreness.  perfect night! 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer