Brekky, morning and summertime.

 
Hej sommartid. Nu kommer våren... väl? 
 
Oj oj, mitt sömndruckna jag har vaknat till liv efter gårdagens högskoleprov. Vaknade i morse och förstod inte vad klockan var, hade den ställt om sig per auomatik eller hur gör jag nu när jag inte vet. GOOGLADE fröken ur och fick veta att klockan var elva och det kändes fint att gå upp innan eftermiddagen hade tagit fart.  
 
Eftersom att veckans helg började i morse med sovmorning utan alarm, var frukost i sängen dagens första aktivitet. Vad vore världen utan frukost och en säng. 
 
Har funderat lite på hur dagen ska ta fart. Smattret från regnet mot fönstret gör att en aldrig mer vill gå ut och kolla serier hela dagen i sängen känns som världens bästa söndag. MEN jag ska ta mig in till södra delen av stan och träffa en Emma och fika. Älskar att fika. och att träffa Emma. 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer