ZzZnoseday

 
Ögonen går i kors och jag sitter och blundar på jobbet då tillfällen ges.Typ nu när jag har rast och mellan mail som ladddas. Jag var igår uppe till sent då katterna jag vaktar hade ner en halvmeters glaskruka (!) blev först livrädd pga. stor lägenhet och van med sällis av Therese eller Camilla och arg på att katter inte har något perspektiv på att saker kan gå sönder. Sedan blev jag rädd att katterna hade fått glassplitter i sig så var tvungen att inspektera de väldigt noga. Kände där och då att det här var ett typiskt beetende för mina förlädrar när en var kiddo. Först blir arg och skrika lite på en när saker (olyckor) hände och sedan var det pussar och kramar och frågor om hur man mådde. Är det så här jag också kommer bli i framtiden med ev. barn? Hjälp!

 
Idag är det än då lite saker som händer som förhoppnigsvist ska ge mig bra och ny energi.
 
  • Jag ska hämta ut mina nya glasögon. Dyrt men, så behövligt
  • middag med girlz and boyz hemma hos mig. Så länge sen sist jag hade midddagsgäster. *längtar*
  • Jag ska hämta ut tågbiljetter till prag (!!!)
Utöver mående och händelser så har lite tråkigheter hänt bla. att jag har tappat bort heeeeeeeela min plånbok. Bankkorten och körkortet är putsväck borta. Så himla klantigt men, nya kort går att beställa. Dock så är det så himla himla dålig tajming i och med att jag ska åka på söndag på min tågluff. Ber till högre stormakter att ett utav mina bankkort kommer innan veckans slut.
 
 
 
Bilder och sådant från helgen.
 
 
0 kommentarer