Januari från mobilens perspektiv.

A_FrVe on Make A Gif, Animated Gifs
(gif-bild) Första helgen i Januari kom mina bröder plus kompis för att kolla på fotboll och träffa mig. Här var vi i covent gardens bästa hamburgar ställe med milkeshake drinkar och att-dö-för hamburgare. Typ.
 
Tiden de var här var knapp och jag försökte att i regn och blås ta promenader ute runt platser jag gillar. Till stora delen av tiden ville vi vara inomhus och dricka öl och äta japanskt. 
 
 2nrJVT on Make A Gif, Animated Gifs
Sedan så började dagarna i Januari att ta fart med rutiner som att gå till skolan, klä på sig, skypea eller se på serier. (gif-bild)

 
I mitten av januari var det dags att bryta vardagsmönstret och gå på musikal med hela gänget som jag bor med. Lite för långtråkigt för min smak då jag var halvt sjuk, plus två och en halv timmes föreställing med maximalt benutrymme. Nåväl, chokladen var god. Nom nom.
 
 
 
och sedan till Brigton för att carpa lite sol och havslukt.
 
Kaffe drinkadet har ökat några prrocentenheter efter att pluggandet har börja på allvar inför högskoleprovet. En dag böts kaffet ut mot vin.
 
mys7fQ on Make A Gif, Animated Gifs
Så pang bom så var det MIN födelsedag. Helt överväldigad av hur fina vänner jag har. Karokebaren var helt otroligt kul och sedan med lyckorus åka till Koko för att dansa och vakna upp med träningsvärk dagen efter.
 
Translation: Mobile picture from january. My brothers visited me the first weekend of january, daily routines, I saw charlie and the chocolate factory togheter with all 11 girls I live with, Went to brighton with Clarisse for one day, study session with Malin and the best of all. MY BIRTHDAY. I was overwhelmed by all you love.
 
 
 
 
0 kommentarer