Sunday.

Wow, vad den här helgen gick snabbt, som jag knäpper mina fingrar med Linda Pira sitter jag här på sängen med bena i kors och datorn i knät för att mentalt ställa in mig på en ny vecka. En vecka som kan se ut hur som helst med en ekonomi som kan gå i kras eller inte beronde på om jag från världens segaste oystercad (transport företaget) kan få min efterlängtade återbetalning. Annars så har jag en tränings vecka fram för mig med en uns liten ångest pga. alla reklam som görs för alla hjärtans dag som snart är som lovat. Vilket känns som 9 av 10 fall är en reminder på att snart kommer jag skiljas ifrån mina hjärtan här i London.
 
Ett hjärta som jag saknar något idag. Min fina Emma. Bilder från sommarens festival. Nog var det från mig en söndag. Adios!
CdOJ6A on Make A Gif, Animated Gifs
 
 
 
 
 
 
Translation: This weekend passed by and here we are, new week and with my finanical situation I'm waiting for money from the transport company called oyster card. Well, I wrote about the story some months ago and it's a endless story. Besides that I have more and less two weeks left in London. I cant belive it or i won't belive it. It sucks to say good bye to your dearest ones.
 
 
 
 
 
0 kommentarer