"I loose my mind amongst your things but I can't swim"

Älskar när man upptäcker ny musik. Den här gången upptäckte jag det live. Livemusik kan ju vara bland det bästa som finns. Jag lyckades pricka in fredagens fest på en klubb där det var liveband. Inte vilket liveband som helst,  utan de här Fickle Friends – For  Sedan att de är från Brighton gör ju att det inte kan bli annat än bra.

Ett elektroniskt popband som känns så mycket London för mig. Älskar att lyssna på pop men, att bara slänga in lite elektroiska inslag i popmusik blir ju så himlans bra. I det här fallet symboliserar deras låtar för mig den där extra kryddan som bara london har. Det jag menar är att london är som en drömmig popstad men,som gång på gång överraskar en och kryddar till vardagen lite extra.

Aja, min djupa recension av det hela. Nu får ni drömma er bort den här fina tisdagen med musik sprudlande på hög hög volym.


Adjö!

 

Translation: Look what I have discovered Fickle Friends – For ! Friday at the club I saw a liveband played electropop music and on top of that the band is from brighton. Yeah, of course they are great. I love to discover new music and this time I was lucky and saw the band live at the very first time before I had heard the songs.  This dreamy music is pumping out of my speakers and this is so much London for me. Love life. Love music. Enjoy!

 

 

 

 

0 kommentarer