Mitt 2015

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? 
 JAPP! Gick på tinder dejter, började universitet, tågluffade i europa, flyttade till Linköping, började i en frivilig volentärsorganisation... och  juste, spelade in en podd! 
 
 
 
 
 
 
Vilka länder besökte du?
Tyskland, Holland, Danmark, England,Tjeckien & Spanien. 
 
 

Är det något du saknade år 2015 som du vill ha år 2016?
Hm, jag vill snarare ta med mig 2015:s beslutsamhet och gå på magkänsla, till 2016.

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
22 febuari när jag flyttade hem från London och 17 Augusti då jag flyttade till Linköping. 

 

Vad var din största karriärsmässiga framgång?
Well, tolkar den här frågan som att man  i förhållande till auktoritet vill framföra viktiga postioner. Anser att det hör hemma på Cv:et. 

Och din största framgång privat?
Att jag inte är rädd för att ångra mig. Det värsta som kan hända är osv. - tänket har räddat mig 100 gånger det här året. 

 

 
 

Vad spenderade du mest pengar på?
OST! så himla orimligt för folk som inte har samma cravings av att äta ost som mig, he, men, i ett försök att förklara i  hur jag (miss) burkar ost  kanske det är två hårdostar minst  som köps hem varje vecka. och äts endast utav mig. 

 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2015?
Alla Tove Los låtar. Har inom 2015 försökt att se henne live 3 gånger. Var av alla de tre gånger, blev två konserter inställda. 

Innan jag ska på konsert så hetslyssnar jag alltid på det albumet som troligtvis kommer att spelas live, i ca en vecka, vilket blev tre veckor sammanlagt på just Tove Lo. Kan alla hennes låtar utan till vilket sker prick aldrig pga. för dåligt minne, tror jag. 

 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Så mycket gladare. High five life!

Vad önskar du att du gjort mer?
Slösurfat mindre. H e r r e gud vad jag dödar tid på att göra ingenting. Fett ovärt. 

Den maträtt du åt oftast 2015?
Är ost en maträtt? 



Vad gjorde du på din födelsedag 2015
Firade den med mina londoners på en karaokebar i London. 

Högsta önskan just nu?
Att 2016 ska bli minst lika bra som 2015. och fred på jorden och att vi människor blickar upp och tar hand om varandra. 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bli rik? jämställdhet ska vara lika självklart och accepterat som att jag älskar ost? 

 
 
 Vad fick dig att må bra?
Bla. annat att få bo i samma stad som sin bästa kompis. Det är ovärdeligt. 
 

 

Vem saknade du?
Samhörighet med familj. Sjukt påtagligt under just jul. 

Vad är du mest stolt över?
Mig själv som lyckas håva in alla fina vänner i mitt kontaktnät. 

 

 

 

 
0 kommentarer