Way out West / the best

 Hej Hallå. VET att det har ekat tomt i några veckor här. Ops! men, till mitt försvar så har jag gjort massor och då menar jag verkligen massor med saker som tex. way out west, flyttat till en annan stad, börjat universitetet och varit super förskyld eller klassiskt festivalsjuk. Anyhow, tänkte att jag ska börja dela med mig av det bästa som händer ca 1 gång per år. Festival. I år var det premiär för stadsfestivalen Way Ot West. Kolla vad bra jag hade det i hela fyra dagar. 
 
Hade sådan su-uuuper lyx att få bo i Livs (mitten) lägenhet mitt i Göteborg. Så himla himla bra att sin bästa kompis har en så bra och snäll syster som låter oss invadera hennes kryp in. Tack tack tack <333
 
Den här oasen att slå sig ner i skuggan bland tusentals människor och bara få umgås. Vad det är fint!
 
Här är Lena och Liv som skulle publicera den första och peppigaste bilden på insta. Så himla fina bästispar!
 
och här är jossan som även också var med och bodde i vårat kollektiv. Jossan var med en utav tre dagar på festivalen. Snygg-jossan!
 
Svårt att inte bli religös när vädret helt och hållet bestämmer sig för att det ändå ska bli en sommar trots allt och en får sitta i skuggan för att inte svettas ihjäl. Hela junis och julis kalla vindar och regn känns väldigt avlägset. 
 
Efter två timmars häng utanför festivalområdet är vi hur peppadde som helst på att se första och bästa bandet Belle och Sebeastian. Men först ett stopp vid tuti fruti tältet för att ta ca 100 sådana här photoboth's. Älskare!
 
DETTA VAR SÅ BRA! Blev total förälskad. 
 
 
och alla var så glada och vackra. 
 
 
 
jätte mycket folk överallt. Tydlgen så var det publikrekord detta år. Så mycket fint att kolla på överallt. 
 
Efter Belle and Sebastian och lite dans till Kygos konsert var det dags att ta in energi och kika över till VIP-området och se alla coolers som passerade som skulle dit. 
 
 
Sen så var det dags att dricka lite till och peppa till för att dra vidare till bananpiren, Stay Out West som fortsatte att leverera artister som Sakarias och Goat. 
 
Dag två SMS:ade vi alla vi kände om att vi skulle mötas under samma träd som gårdagen innan och folk anslöt sig när kroppen hade vaknat till liv efter gårdagens fest. 
 
En till Jossan och en Ida dök upp. Ida lärde jag känna på Hultsfredfestialen för 2 år sedan. Sen så början hon plugga i Linköping och hittar då såklart Lisa. (emoijis som sprakar och håller- händerna- över -huvudet)
 
Fick äntligen äntligen se Tove Lo. Skulle ha sett henne i London där hon då ställde in och även nu i somras i Barcelona men, då jag tog fel på dag blev det inget den gången heller. Men nu så!
 
Det var så bra så bra så bra. Och alla dansade och var kära i publiken!
 
eller blåste bubblor. 
 
Japp!!! såhär lyckliga var vi under prick hela festivalen. Nästan. Det var alla bilder från systemkamera. Mobilbilder kommer. Har miljoners. 
 
 
Ha en mega fin söndag! HEJ HEJ!


0 kommentarer