Dress up in you

Är så så så tacksam över augusti vädret. Herregud vad det har gjort allt så mycket lättare med sol och värme främst nu när jag cyklar till skolan fram och tillbaka, till stan, affären, IKEA, hem....
 
Förutom att cykla vilket känns som min nya passion och livsstil har jag gått på en såkallad finsittning. Det gör en tydligen när man börjar universitetet (så nära att skriva gymnasiet vilket jag säger hela tiden) Här är jag i en super tajtklänning (vilket aldrig händer) och super sminkad (vilket händer allt för ofta) och nyfärgad lilahår. Yes, kännde mig jätte fin! 
 
 
 
Dock så har jag endast halvkropps speglar. Vilket till delvis har varit väldigt skönt, slog mig inte förens nu att det inte all har varit någon hetsig eller jobbig kläddag i hela två veckor som jag har varit helkroppspegel-lös. Kanske något en bör reflektera över?
 
 
 
N0llan perioden är över för nya studenter och pluggandet är nu seriöst igång. Jag trivs som fisken i vattnet. Vad det egentligen innebär...
 
 
 
1 kommentar
ISA

men vad ääär det där för snygg kreation!? superläcker ju!

Svar: Men tack fina du! Bikbok rakt igenom :) :)
Alexandra Andersson