Mars - och ett ensamt hej!

Jag vet inte vad som händer mer än att vi har traskat in i april med stormsteg och att jag blev lämnad här på bloggen alldeles ensam då Linnea väljer att lägga sin del av bloggen på hyllan. Känns faktiskt lite..naket och ensamt. Har ju alltid känts tryggt och roligt det här med att dela blogg. Har ju alltid varit som en överraskning att gå in på sin egen blogg då en aldrig vetat om det har blivit uppdaterad av någon annan en sig själv med något peppande fin text eller något inspirerande.
 
Nåväl, det har varit påsk, ledighet och vårvärme. Tänkte se tillbaka vad jag gjorde mars månad ur mobilen. För den försvann ju alldeles för snabbt. 
 
 
Kickar igång sista vintermånaden med att en queen till bästis kommer för att umgås med mig en hel helg och blir såklart firad på sin födelsedag med frukost på sängen. Hann även träffa mina bröder och blev bjuden på fisksoppa som välkommen-hem- från- London.
 
 
 
Vi fortsätter helgen med att gå demonstrationståg (internationella kvinnodagen) så pepp vi var! fick till och med en träff med Lisas päron som ville gå tåg med oss och sedan bjöd oss på tapas. Dog tre gånger, så gott det var! så välbehövt att få krama om sin bästakompis en hel helg. LYX!
 
 
Helgen där efter så får jag ett sms av en vän "vad gör du i helgen, jag kommer upp till Stockholm på en spontanare" sagt och gjort så kom hon till mig. Jag klippte hår och efter tidsbrist fick prosecco flaskan hänga med på tuben för att sedan för andra helgen gå till under bron. Gudars vad fin vän jag har.
 
Efter lite helger med mindre plugg till högskoleprovet kom Malin hem på blixtvisit från London över lov. Vi bestämde genast pluggdate och tog igen försvunnen tid sedan sist vi sågs i London. Har sedan försökt att få en rätsida på vad som bör väljas innan den 15 april men, är fortfarande i obeslutsam-landet-som-har en-miljoners-alternativ. :/ :( :(
 
 
Sist men inte minst bjöd min lillebror och storebror mig på en biljett på showen Alex och Sigge, meningen med livet. Om inte att få en upplevelse i present är meningen med livet så kan ju alla bara slänga sig i väggen. Bäst everz!
 
 
 
Translation: Pictures from Mars taken by my mobile phone. (and a goodbye to Linnea who's leaving me alone on this blog :( </3)
 
0 kommentarer