Ur min mobil den senaste veckan.

 
 
När jag går hem från tåget går jag och hm-ar och säger gud så vackert. Här lyckades jag fånga solljuset sista strålar en kväll.
  
 
När jag promenerar hela valhallavägen till tåget är det massa cyklister och hundar som jag möter. Dock vågade jag inte fota en jätte söt hund som gick förbi.
 
 
 
 
Hon är hemma! <3 Ume jäntan är max en timme ifrån mig och kommer vara det hela sommaren. LYX!
  
 
 
 
Dagen efter midsommar hade vi bestämt oss för att träffa en gäng brudar för att sedan gå ut på klubb. Eftersom att jag bor en bit ifrån Norrätlje var närmaste vägen hem till Pappa för att byta kläder och fixa i ordning sig för en ny kväll. Hittade en musse pigg thisa i min brors klädlåda. Tack och bock sa jag och tog den! 
 
 
Vi är inte nöjda efter en utkväll så vi går hem och sätter oss på balkongen och dricker vin och dukar buffé med kylskåpets alla ingredienser.  Klockan 06.00 på morgonen bestämmer vi oss för att avsluta en jätte bra kväll/natt/morgon.
 
 
0 kommentarer