Tvåtusentrettonlistan

 
Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Spontant så känns det så himla lät att bara, nej det var nog inte så mycket som hände. Stop and wait.  Flyttade två gånger: först till en egen lägenhet och flyttade sedan igen till mitt lilla hus på prärien, blev kär, åkte alla karuseller på grönalund, blev teamleader på jobbet, har varit otroligt ledsen i perioder, blev hundvakt, kom in på en kurs på stockholms universitet.
 
 

 
 


Vilka länder besökte du?
England
 
 
 

Vilken var din största framgång 2013?
Har så svårt att se framgångarna med 2013. Möjligtvis att jag har kämpat och det har givit resultat i mitt jobb och.. Hoppas att det som var 2013 stoppas ner i ryggsäcken och bär en vidare med de erfarenheter som nu har skapats.
 
 

 
 
 
 
 

 
Största misstaget?
Haha............ jag gör inga misstag.
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Bästa köpet?
Alla konsertbiljetter förra året. Räknade nu att jag var på tre konserter + hultsfreds festivalen under 2013. I LOVE MUSIC.
 
 

 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
åh, så himla jäkla uppenbart. MAT OCH DRYCK PUNKT.

 
 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Top of the world, Hela huset, Hyr stället.
 
 
Bästa boken du läste i år?
perks of being a wallflower.
 
 
 
 

 
Något du önskade dig och inte fick?
ja jo. Vet inte riktgt om jag önskade mig något. Hade mål som jag har inte kunde hålla och som jag nu åter igen har tagit tag i och ska tamefasiken uppnå och fullfölja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
På just min födelsedag jobbade jag med Linnea som hade med sig fika till jobbet. Sedan googlade vi upp vilka krogar som hade öppet en måndag en vinterdag i januari. zero. Men hamnade på bar54 och minns den vagt. DÄREMOT min födelsedagsfest som jag hade en vecka efter. så.jäkla.bäst var den.
 
 
 

 
Vad fick dig att må bra?
Saker som jag inte visste hade så stor betydelse och som gjorde mig glatt överaskad. Att våga.  


Vilken kändis var du mest sugen på?
 Thibo Girardo
 
 
 
 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Matilda som jag träffade via mitt jobb. En crossfit nörd men, som har för underbara sidor som man blir gladis av. (vi fick någon dille på att lägga till is på varje ord) lätis väldigs konstis iblandis. Och Robin som även han jobbar på mitt jobb. Helt otroligt vad man ibland kan klicka med vissa människor. De två ska jag behålla i min vänkrets föralltid.
 
 
Högsta önskan just nu?
Göra exakt det jag vill. Bara för min egen skull.

 
 
1 kommentar
Lisa

Så fantastisk snygg är du! Och fasen vad vi bara måste åka på festival i sommar igen!!