2013listan


Tänkte att jag också såhär i slutet på januari skulle samanfatta mitt 2013 i samma lista som min kompanjon Alexandra gjorde!
 
Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
JA! Jag fick äntligen min diagnos och förändrade mitt sett att se på livet rätt brutalt. Började skolan och klarade av saker.  Flyttade till Täby och började om på nytt. Åkte roslagsbanan för första gången! Var i Berlin och förälskade mig i den staden. 
 
Vilka länder besökte du?
London, England och Berlin, Tyskland
 
 

Vilken var din största framgång 2013?
Min största framgång är definitivt min oerhörda beslutsamhet att klara av saker. Helt plötsligt kan ingenting stoppa mig?! 
 
Största misstaget?
Alltså vet ej om jag kan kalla det misstag men jag är väldigt ledsen över att jag varit dålig på att träffa kompisar det sista halvåret på 2013. Men, det var ju på grund av skolan och jobbet så kanske inte kan räkna det. Annars NO MISTAKES!
 

 
 

Bästa köpet?
Lätt flygbiljetten till LONDON, min nya mobil och alla tusen böcker jag köpt!
 
 
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
ALKOHOL OCH INTRÄDEN. jag är ju så givmild efter några öl att dom flesta kan min pinkod vid det här laget. så dumt.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Niggas in Paris, Holy Grail och Two Fingers. ÅH <3
 
 

 
Bästa boken du läste i år?
perks of being a wallflower, torka aldrig tårar utan handskar-trilogin, the fault in our stars, kristian gidlunds bok<3
 
 Något du önskade dig och inte fick?
en katt ligger alltid högst upp på önskelistan, det gör det fortfarande.
 
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
På min födelsedag dukade vi upp ett massivt fikabord hos pappa i Gröna Gränd sen bjöd jag in alla mina. Sån himla pensionärsvarning. 
 
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, 2013 har varit så himla upp och ner att jag då och då ringt och fuckat ur i telefonen. Att dom alltid finns där är så himla mycket värt. Jag har även blivit glad över den bekräftelse mina lärare har givit mig. Jag har klarat av så mycket.

Vilken kändis var du mest sugen på?
För alltid Leonardo DiCaprio.
 
 
 
 
 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat fina människor genom jobbet. Men, den som fastnat mest är troligtvis Sofie. Vi träffades i skolan och klickade dirr! Hela min klass är ju fantastiskt på sitt eget vis.
 
Högsta önskan just nu?
Att 2014 ska visa sig från sin bästa sida! Att jag ska fortsätta kicka ass i skolan och förhoppningsvis kanske året slutar med en flytt.
0 kommentarer