torsdag

- we'd be good together don't you think?
- no.
- why?
- because i'll break your heart.
- maybe i'll break yours.
- nobody breaks my heart... and anyway, why would i want that?
 
 
fick se schemat för min framtid idag. jobbar jämt och alla såna där dagar när ingen vill jobba. varenda helg fram till mitten på januari, nyårsafton, nyårsdagen, annandagen. och massa dagar däremellan och innan. men vad gör man inte, det är ju pengar. har ändå min krunegårdbiljett och är det någon som firar nyår i stockholm så hinner jag kanske dit innan tolvslaget och dagen efter börjar jag ju fyra. 
i helgen ska jag vara med min familj och träffa såna där människor jag aldrig träffar. på lördag har jag och lovisa bjudit hit våra småsyskon och bjuder på middag och filmkväll, ska bli hur mysigt som helst! 
umgås mycket med emma annars. pratar om livet, om ingenting, om tankar, om känslor. ikväll ska vi på bio och se breaking dawn. jag är team edward, alla gånger om.
 
 
0 kommentarer