det är så jag säger det

jag är just nu ett jävla vrak, så sjukt jävla kaos!! vet inte vad jag gör, glömmer bort saker och värst av allt - sistaminutenlinnea är tillbaka. ska kirra försäkringarna IDAG, vi åker på MÅNDAG!! hur fan kan man vara så dum? blir tvungen att dissa folk fast jag inte ens vill för att jag måste styra upp mig själv. OH MY LORD OCH PACKNINGEN. asså den vill jag inte ens prata om. helgen är fullspäckad med saker ikväll ska jag vara med Lovisa, imorgon fika med pappa och lära honom min dator, äta middag med mamma och Lollo, sen festa med mina homies, vara bakis på söndag och sen har fika med lovelies på kvällen. någonstans ska jag packa och sånt också. tänker att jag får sova på flygplanet sen i 31 timmar. jaja det här inlägget var säkert rent av jävla skit som ni inte ens fattar WHAT THE HELL
0 kommentarer